Julia Noorlander

193
Video’s:

Over mij

In September start ik met een Master in Bos en Natuurbeheer. Nu nog even genieten van de vrijheid van een tussenjaar!

Over mijn reis

Een droom die uitkomt: met een busje door Europa reizen! In dit blog ga ik al mijn ervaringen met jullie delen.

Ik heb een job van 15 uur per week als supportmedewerker bij een ICT-bedrijf en doe daarnaast nog 5 uur aan online vrijwilligerswerk (mbt dierenwelzijn). In mijn vrije tijd hoop ik veel buiten de Van in mooie natuurgebieden te hiken en in steden te inline skaten. Maar waarschijnlijk ben ik veel vrije tijd kwijt aan zoeken naar nieuwe parkeerplekken, autorijden, de van steeds ombouwen, en alledaagse bezigheden zoals koken, boodschappen, douchen, etc.... Dat kost namelijk allemaal veel meer tijd in een busje haha. Maar ik denk dat het alsnog een onvergetelijk avontuur gaat worden.

Veel plezier alvast met meefalen en meegenieten, en tips zijn altijd welkom! ;-) X

Bezochte landen

Ik heb 6 landen (3%) bezocht:

België, Frankrijk, Luxemburg, Nederland, Spanje, Verenigde Staten.